BUS OUTDOOR

Kreiranje vizualne harmonije

Cilj nam je pružiti svim oglašivačima priliku da iskoriste prednost javnog gradskog prijevoza kao jedinstvenog, urbanog prostora za oglašavanje (MOOH – moving out of home).

I pomoći brendovima da budu primijećeni upravo tamo gdje se svakodnevno „nalaze” i njihovi potencijalni korisnici – na gradskim prometnicama, u javnom prijevozu.

Naš fokus je na transformiranju svakodnevnih putovanja u iskustva koja povezuju ljude i ideje, koristeći kreativne formate vanjskog oglašavanja.

Dobro, Bus Outdoor - OOH
Mlinar, Bus Outdoor - OOH

MOOH? Što je to?

MOOH (Moving Out-of-Home) predstavlja oglašavanje na vozilima poput autobusa, tramvaja, taksija…koja na taj način postaju „medij u pokretu”.

Snaga MOOH-a je u tome što „vozi” poruku kroz grad, osigurava stalnu i dinamičnu vidljivost, te dopire do ljudi „na ulici”, u prometnim čvorištima, dok putuju ali i dok čekaju u koloni ili na semforu.

MOOH kombinira doseg i frekvenciju sa kreativnim, upečatljivim formatima koji se ne mogu „skipati niti scrollati”.

Prednosti Bus Advertising-a

  • Oglasna poruka u pokretu – „kreće se” kroz cijeli grad, ne komunicira uvijek prema istim ljudima
  • Idealno za brand awareness – masovni doseg, veliki format, efekt iznenađenja u prometu
  • Česta i dugotrajna izloženost potencijalnih kupaca oglasnoj poruci
  • „Osigurana” izloženost ciljanih skupina oglasnoj poruci – MOOH je „no skip no scroll” medij
Cockta, Bus Outdoor - OOH

Dostupni smo u ovim gradovima:

  • Zagrebačka Županija

  • Osijek

  • Varaždin

  • Karlovac

  • Makarska

  • Vinkovci

  • Rovinj

  • Sinj

  • Pula

  • Rijeka

  • Zadar

  • Trogir

  • Split

  • Dubrovnik

  • Slavonski Brod

PLANIRATE KAMPANJU?

Kontaktirajte nas već danas i dozvolite da zajedno ostvarimo izvanredne rezultate.

U našu ponudu su uključeni:

  • Dizajn (ukoliko klijnetu je potrebno)

  • Zakup oglasnog prostora

  • Tisak folije/plakata

  • Oslikavanje (lijepljenje) autobusa

  • Laminacija (zaštita) folije/plakata

  • Garancija na foliju/plakat u slučaju oštećenja za vrijeme trajanja Ugovora

  • Održavanje folije/plakata

  • Fotodokumentacija i izvještaj kampanje te monitoring kampanje na tromjesečnom nivou za duže zakupe

  • Skidanje folije/plakata po isteku Ugovora.